Louise

Louise

luni, 26 decembrie 2011

Cap 26:What's happening?

      Jason

    M-am trezit pe podea cu parul ud.Ma durea capul ca naiba.Imi aminteam figura lui Chace,inainte sa ma loveasca,si sa lesin.
    O bataie in usa ,ma facu sa ma ridic.
    -Cine e?am intrebat eu.
    Stiam ca inca era noapte,deci trebuia sa fie un vampir.
    -Suntem noi,s-a auzit o voce.
     Vocea imi era cunoscuta,dar imi era greu sa ma gandesc acum si m-am chinuit sa merg pana la usa sa deschid.Acolo i-am vazut pe Eric si Elizabeth.
    -Ce dracu cautati aici?am intrebat iritat.
    Ei stiau de Chace..De ce nu erau aici cand aveam nevoie de ei?De ce nu ne spusera ce putea face Chace?
    -Linisteste-te,am venit pentru...
    Elizabeth se opri,dandu-se un pas in spate,iar Eric ma intreba:
    -Esti ranit?
    Mi-am pus mana in cap,acolo unde durea,si am adus-o in fata mea.Sange!Nenorocitul imi sparse capul.Nu e de mirare ca durerea m-a trezit.
    M-am uitat inapoi la cei doi vampiri si am vazut altceva in ochii lor negri.Era dorinta.Foame??Le-am inchis usa in fata,cand mi-am dat seama ca tanjeau dupa sangele meu.Stiam ca o usa nu-i putea opri,dar nu puteam sa le mai vad ochii insetati.
    -Jason,nu-ti facem nimic,zise de pe partea cealalta Eric.
    -De unde stiu eu asta?am zis cautand cu privirea ceva ca sa pun la cap,sa opreasca sangerarea.N-ati fost aici cand aveam nevoie de voi.Poate sunteti de partea lui!
    Am vazut un prosop pe masa si m-am dus sa-l iau,punandu-l pe cap.
    -Am fost plecati,si credeam si ca el e plecat!
    -Ei bine a fost aici!Si a fost si acel Will!
    -William?se auzi vocea fetei vampir de pe partea cealalta.E..aici?
    Am mers si am deschis usa,fiindca trebuia sa le vad fetele.
    -L-a intalnit Chloe in padure.Voi nu ar trebui sa-l mirositi sau ceva de genul?
    Amandoi inspirara adanc.
    -E frig,si tot aerul e impanzit cu mirosul sangelui tau,zise Eric.
    -Ih,m-am strambat eu.Ei nu ar trebui sa fie departe.Inca o putem salva pe Chloe.
    Elizabeth umbla ceva pe telefon si zise:
    -Will nu raspunde.I-am scris un mesaj.Zici ca Chace te-a lovit,si ca a plecat cu Chloe?
    -Asa presupun.
    -Bine...Eric,bandajeaza-l ca nu mai pot.Eu ma plimb pe aici.
    Nu mai poate?Vai,saraca!
    -Bine,zise Eric intrand in casa,tragandu-ma pana la canapea.
    Disparu din fata mea si l-am simtit miscandu-se repede prin camera.Peste cinci minute venise in fata mea cu un bandaj alb.
    -Tu cum rezisti?l-am intrebat mai tarziu pe Eric,care stergea sangele de pe gatul meu.
    El dadu din umeri si zise:
    -Sunt putin mai puternic ca ea.Si faptul ca mai am o putere ma ajuta.
    -Ce putere?am intrebat curios.Toti va...cei ca tine au?
    -Toti cei ca tine pot canta?intreba el inapoi.
    -Sunt afon,am recunoscut eu.
    Am ras amandoi.

    -Deci ce putere ai?
    -Pai...pot sa controlez vremea...Mai stii atunci cand ne-ati invitat afara?
    _Oh...Chiar..Asta e tare.

    Am tacut amandoi un timp.
    -De ce nu ne-ati prevenit in legatura cu Chace?am intrebat cand Eric ma ajuta sa ma ridic.
    -Daca oamenii afla despre noi,avem probleme.
    -De ce?
    -Ei bine,daca tot stii...Este un grup de vampiri in Italia...Se numesc Volturii.Ei cam fac legea in lumea noastra.
    -Oh,am zis surprins.Si de ce nu l-au oprit pe Chace?
    -Sa-l opreasca sa transforme persoane?Nu avem interdictie la asta.Dar tot i-ar face ceva daca ar sti.
    -Stai asa.Sa transforme?El..
    -Da...Vrea sa o transforme pe Chloe in vampir,doar de dragul de a transforma,ironiza el iesind inaintea mea pe usa.
    M-am oprit in prag uimit.
    -Si Anna e vampir?am intrebat surpins.
    -Da,raspunse Elizabeth iesind de printre copaci.I-am mirosit,continua ea.Sunt la vreo 7 kilometri departare in padure.Spre nord.Mergem?
    -Da!am spus deodata cu Eric.
    -Ne vei incetini,zise fata vampir cu rautate.
    -Pot sa merg repede,am zis enervat.
    Si eu voiam s-o salvez pe Chloe la fel de mult ca ei.Poate mai mult.
    -Nu...Eric,ia-l tu,zise ea intorcandu-se.
    Eric se apropie de mine.
    -Hai in spate,zise el.
    M-am uitat la el uimit.Puteam merge si singur!Dintr-o miscare ma arunca pe spatele lui si zise:
    -Tine-te bine!
    As putea jura ca zambea cand a spus asta.Eric incepu sa fuga cu o viteza incredibila.Am fost nevoit sa inchid ochii ca sa nu ametesc la imaginea copacilor.
    Aratam cat se poate de penibil.Un baiat pe altul.Nu dupa mult timp,l-am simtit pe Eric incetinind.Ajunsesem.

      Anna(in prezent)



    Eram nervoasa ca Will ma lasase pe dinafara.Tot mi-a vorbit ca eu nu as rezista aproape de oameni.Dar deja eram vampir de doua luni,si beam numai sange de animale.Imi era bine.Nu omorasem nici un om pana acum.
    Will ma lasase la casa lui veche,aproape daramata,din Londra,el plecand inapoi in Nashville,sa aiba grija de prietena mea Chloe.Eram ingrijorata pentru ei.Will nu ma mai sunase de aproximativ 23 de ore.Ce astepta?
    Nelinistita,am luat un bilet pentru primul avion spre cel mai apropiat oras din America si m-am imbarcat in el.


    -Buna seara,zise o stewardesa.Doriti cina?
    Mm...te-as dori eu pe tine.
    Nu respirasem deloc de cand am vorbit cu cea careia ii dadusem biletul,si i-am raspuns,cu aerul ce-l mai aveam,ca nu vreau sa mananc.
    Asta era prima data cand ma urcam intr-un avion ca si vampir.



    Nu imi era rau,dar nici bine.Auzeam bataile inimilor oamenilor din jurul meu,si am incercat sa ii blochez pe toti.
    M-am gandit la Chloe.Saraca mea prietena,cat a suferit din cauza mea!Voiam sa-i spun ca sunt in viata(pe jumatate),dar Will m-a prevenit in legatura cu Volturii.Nu avem voie sa ne recunoastem existenta fata de oameni.
    -Orice om care aflase vreodata,imi spuse Will mai demult,a sfarsit ori mort ori chiar el insusi transformat in vampir.
    Asa ca i-am lasat pe parintii mei si pe Chloe,sa creada ca sunt moarta.Ei ingropasera un sicriu gol.Chace Westwick ii fermeca pe politisti,din cate imi spusese Will,sa spuna familiei ca nu ma pot vedea...Si asa a si fost.
    Dupa ce am fost transformata,am plecat impreuna cu Will la Londra si l-am lasat pe Chace in pace.
    -Cu cat mai departe,cu atat mai bine,imi zise Will pe vaporul care il inchiriase.
    Ajunsi la Londra,i-am intalnit pe Eric si Elizabeth.Din cate intelesesem din povestirile lor,Chace a fost primul transformat de o persoana necunoscuta mie,apoi el il transformase pe Will,care il rugase s-o transforme si pe Elizabeth,care era sora lui(si totodata,pe moarte).
    Mai tarziu,tot Chace il transforma pe Eric,la rugamintea lui Elizabeth.Mai complicat este ca Chace Westiwick era un fel de straunchi pentru Will si Lizzie.Chace Westwick ii transformase ca sa isi pastreze familia,si acum ma transformase pe mine pentru binele lui Will.

                                                   



    Will avea motive sa creada ca voia sa o transforme si pe Chloe in vampir,pentru mine,si ii trimise imediat in Nashville pe Eric si Elizabeth,ca sa o apere.
    Eu nu ii purtam ura lui Chace,inainte sa aud ca vrea sa o transforme si pe Chloe.Nu voiam pe nimeni sa treaca prin durerile prin care am trecut eu.Nu eram asa de egoista ca sa imi doresc s-o am langa mine,fiindca era greu sa fii vampir intr-o lume populata de oameni.Will imi spuse ca nu eram singurele fiinte supranaturale.Mai existau si dusmanii nostri,varcolacii,care locuiau pe undeva aproape de Washington.Inca nu intalnisem vreunul,dar nici nu voiam.
    Luminile din avion se stinsera iar eu mi-am pus sa ascult niste muzica pe ipod.Inainte sa plecam la Londra,Will umblase prin camera mea si imi luase cateva lucruri,si la Londra am fost nevoita sa imi cumpar haine si alte chestii noi.
    In ciuda a toate celor rele,ma acomodasem sa fiu vampir.Ma simteam de parca fusesem nascuta sa fiu alaturi de Will,ca si vampir.







Nota de autor:V-am oferit acest capitol ca si cadou de Craciun.Sper sa va placa!:D
Daca da,dati si un comentariu,ca nu strica.

6 comentarii:

Nyx spunea...

Imi place! S-au clarificat unele chestii cum ar fi...arborele acela genealogic la care m-am holbat un minut pana sa-l inteleg:))
Ma bucur ca ai postat capitolul atat de repede, ne-ai facut un cadou foarte frumos!
Sarbatori fericite!

Anonim spunea...

SUPER TARE si capitolul asta ca toate desigur.
Abia astepept cap urmator.
Spor la scris.
Sarbatori fericite si ms pentru cadou:*

stephany spunea...

Mi-a placut cap :)
As fi vrut sa stiu ce s-a mai intamplat cu , Chloe .
Abia astept nextul ! :)

BeBexutza spunea...

imi place

ne'ai lamurit cu toate nebumeririle.

xoxo

~A

anastasia spunea...

A FOST SUUUPER!SPER SA NU TERMINI NICIODATA FICUL ATSA!AI PUTEA SCOATE O CARTE ..PE UNE!Deci te rog,nul termina prea repede,ca parca simt ca ma apuca plansu...continua si tu cu un volum 2 cu aventuril;e lor..sau ceva de gena...Te roog mult de tot!

LaLa spunea...

Super fain!=) Sunt tare curioasa sa aflu ce se v-a intampla in continuare ! Pune cat mai repede capitolul urmator pls:X