Louise

Louise

miercuri, 25 iulie 2012

Leapsa+Premiu

                                                          
                                                             (imi place cum arata)

    Hello everybody!!
   Cel mai probabil,sunt ultima bloggerita care posteaza aceasta leapsa...Am primit-o de la o multime...Sa vad acum ce iese...
   So...


    1.Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
     ~done.


    2.Spune 11 lucruri despre tine.

     Ok...
            *cand vreau ceva,nu ma las pana ce nu-l obtin;
            *port ochelari de vedere;
            *sunt fana One Direction(#directionerforlife);
(nu m-am putut abtine)

            *petrec foarte mult timp la laptop(citind,scriind,uitandu-ma la seriale);
            *imi place sa fac filmulete amuzante cu prietenii;
            *in curand imi voi cumpara un Nikon D3100(URA!!!!!)
            *ador limba engleza;chiar vreau sa merg in Anglia/SUA cand voi fi mare;
            *sunt foarte realista;
            *prefer sa fac poze si nu sa mi se faca;
            *nu pot trai fara muzica buna si carti de citit bune;

            *am o chitara si nu prea m-am atins de ea;



   3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat (...)


Hard work here....
Sa incepem deci...

Am primit leapsa de la Emy&Morwen Stephany Flora Marah Rks oana97writer Birds of Mind Lawynush BeBexutza Angel Hope




[Scuze ca am dat copy-paste,dar imi era lene sa scriu...]




A.Emy&Morwen



1.Care e starea cel mai des intalnita in comportamentul tau?
~starea de plictisita:))


2.Crezi în apocalipsa zombie? Dacă da, cum crezi că va fi? XD
~Nu prea.Imi place sa-mi imaginez doar ce citesc in carti :)


3.Ai vrea sa schimbi ceva la viata ta? Ce anume?
~Mi-ar fi placut sa fi locuit intr-un oras mai mare.Poate chiar in alta tara.Dar atunci s-ar schimba asa de multe...


4.Dacă ai fi într-un univers paralel cum crezi că ar fi viaţa ta (p.s. într-un univers paralel totul este invers)
~As locui in Australia si as fi cea mai tare vedeta de acolo.


5.Crezi in reincarnare? :D
~Cateodata da,cateodata nu:))


6.Care este filmul tău preferat şi de ce? :3
~Ultimul cantec mi-a ramas in minte,dar nu pot spune ca e preferatul meu.Am multe filme preferate.De exemplu 'The notebook' 'Harry Potter' 'Piratii din Caraibe' etc.



7.Daca ai putea sa citesti mintile celor din jurul tau,care ar fi prima victima?
~Mama,ca e mai aproape de mine.Apoi prietena mea cea mai buna...



8.Dacă ai putea să omori pe oricine fără să fi prins/ă, pe cine ai vrea să omori? XD
~Hate-rii de pe bloguri,Tumblr si Twitter...


9.Iti place numele tau ?
~Mda,asa cred...


10.Care este melodia care te descrie cel mai bine?

~Hmm...poate asta:




11.Daca ai fii presedintele Romaniei pentru o zi,care ar fi prima cea mai nebuna regula pe care ai aplica-o?-fara consecinte,de data asta :)) !
~As aduce One Direction,si alti preferati de-ai mei in Romania.:>




B.Stephany


1.Care este melodia ta preferata ?

~Am mai multe...Acum imi place foarte mult asta:





2. Un lucru care te defineste .

~muzica ce o ascult;
     (eu cand ascult muzica)


                                     
                                                    

3.Cum ti se pare blogul de la care ai primit leapsa ?
~blogul tau e super,Stephany;imi place ce scrii si il vizitez cu drag:)


4. Ai o carte / serie preferata ?

~am chiar mai multe...scriu AV,fiindca am citit-o mai recent;



5.Care-i cel mai stanjenitor lucru care ti s-a intamplat :) ?

~ehh...nu pot sa spun aici...



6 . Vacanta sau scoala ?

~vacanta,duh!!!



7. Cand ai mai multa inspiratie ? Ziua sau noaptea ?

~noaptea:);



8.Spune-ne un talent secret de-al tau !

~dansez populara destul de bine;



9. Cel mai curajos lucru ce l-ai facut vreodata .

~aa...mi-am facut un blog;



10.Ce te atrage prima data la o carte ?

~coperta si descrierea;



11.Ai un cuvant de spus ?

Multumesc ca te-ai gandit si la mine:)





C.Flora



1. Ce zodie esti?

~LEU,5 august :>


2.Anotimpul preferat?
~VARA,normal;


3.DACA ai putea alege cine ar fi iubitul tau?
~Louis William Tomlinson.Dati un search de sunteti curioase:D
 
(el e:D)

4.Ce urasti cel mai mult?
~Sa spuna cineva ca n-am dreptate;


5.Sarut in ploaie sau in mare cand apune soarele?
~In ploaie :X ;


6.Ceva dulce/sarat?Ce?
~Aa..o acadea de aia cu sare de lamaie??Nu stiu:))


7.Ce titlu ai da cartii publicate de tine?
~Depinde de subiectul ei...


8.Ce ai vrea sa primesti de ziua ta,fara restricti?
~Carti,haine si un bilet dus-intors la Londra;


9.In fata semineului cu ... ?
~mine.poate si cu o carte...(#foreveralone)


10.Iubesti si renunti cand e greu sau lupti pana invingi?
~a doua;


11.Cererea in casatorie la care visezi arata cum?
~ceva intim,doar noi doi...intalnire romantica...la miezul noptii scoate inelul si-mi face o mica declaratie:D




D.Marah Rks


1. Ce zodie esti?

~LEU :)


2. Ce iti place sa faci?
~sa scriu,sa dansez,sa fac poze,sa citesc;


3. De unde ai avut ideea sa iti faci blog?
~pasiunea pentru scris m-a indemnat sa fac asta;


4. Cum ai descoperit pasiunea pentru scris?
~prin ore,cand scriam poezii anapoda;


5. Cati ani ai?
~Fac 17 pe 5 august:>


6. Care sunt melodiile tale preferate?
~La plural,yaaay...Cateva aici:













ETC.

7. Care sunt filmele tale preferate?
~Am mai zis :)


8. Care sunt cartile tale preferate?
~YAY,din nou plural:D...Am asa:Academia Vampirilor,Eragon,Instrumente Mortale,Dispozitive Infernale,Jocurile Foamei,Vampirii din Morganville,Draga John,O plimbare de neuitat,Amurg,Divergent,La rascruce de vanturi etc.


9. Ce putere supranaturala ai vrea sa ai?
~sa citesc gandurile,sau sa zbor;


10. In ce film ai vrea sa ai un rol?
~in 'In time'


11. Cum s-ar numi prima carte publicata de tine?
~depinde...




E.Oana97writer


1.Ce gen de muzica preferi?
~Pop;


2.Cine este cantaretul/cantareata ta preferat/a?
~Am asa:Miley Cyrus,One Direction,Boyce Avenue,Ed Sheeran,Coldplay etc;


3.Ce gen de filme preferi?
~Romance,Comedy,Adventure,SF,animatie;


4.Cine este actorul/actrita ta preferat/a?
~Johnny Depp<3;


5.Ce sport extrem ai avea curaj sa incerci?
~Bungee-jumping :D :)


6.Ai un hobby?Daca da, care este acela?
~dansatul si fotografiatul :);


7.Iti place sa calatoresti?Daca da, unde iti doresti cel mai mult sa mergi?
~Londra,New York,Dublin,Paris :>;


8.Cine este cea mai importanta persoana din viata ta?
~familia:);


9. Ce personalitate importanta ai vrea sa intalnesti?
~Trupa One Direction :)) ;


10. Care este cea mai mare dorinta a ta?
~Am mai multe..


11. De ce te temi cel mai mult pe lumea asta?

~Sa fiu data la o parte...






F.Birds of Mind(Abby)


1.O carte preferata.
~Divergent;


2.Prima melodie din playlistul tau.
~De pe telefon:'Just a dream' by Nelly


3.Culoarea preferata?:)
~Albastru :)


4.Un blog sau mai multe care iti fac mare placere sa le urmaresti.
~Walking on letters cel mai mult:)



5.Actorul preferat.

~Johnny Depp;



6.Ce te enerveaza cel mai tare.

~Sa nu fiu ascultata;



7.Cum ti se pare blogul nostru?

~Imi place mult ca scrieti cu diacritice.Aspectul e dragut si recenziile sunt faine.Mi-a placut si ideea cu interviurile:)



8.Descrie-l pe al tau in doua cuvinte.

~mmm..interesant,frumos :)))



9.Scriitorul preferat.

~Cassandra Clare momentan.



10.O carte care nu ti-a placut.

~Ion :|



11.Ce faci acum?


~Uite,ma bucur ca am terminat de raspuns la intrebari...Ce faceam inainte sa incep de scris leapsa?Citeam de pe Wattpad ceva:D





G.Lawynush



1.Care este melodia ta preferata?
~Momentan,imi place Maroon 5-Payphone


2.Fuego sau Chuck Norris?

~2:))


3.Daca ai avea sansa sa iti repari o greseala din trecut,care ar fii aceea?
~as fi facut ceva diferit,ca sa schimb viitorul...


4.Preferi sa calatoresti in lume singur...sau cu prietenii/familia?
~ambele;


5.Care este ultima carte pe care ati citit-o?
~Secretul lui Spencer


6.Care este melodia care te reprezinta cel mai mult?
~Miley Cyrus-Just a girl;



7.Crezi in superstitii?
~Cateodata;



8.Care este fraza/propozitia/cuvantul pe care il repeti cel mai des?
~'Ma rog' 'Eiiii' 'Dute dracu' :)))



9.Ce tic-uri ai?
~acum,de cand am ochelarii,am ticul de ai tot aseza pe nas calumea....oo si mai nou imi musc buzele cam des:)



10.Cati prieteni ai in lista de mess?
~Pfaaa....pe adresa veche sunt o gramada...pe asta pe care intru acum,am bagat doar vreo 10:)))



11.Care este porecla ta??
~N-o pot spune,e legata de numele de familie al meu....:)



H.BeBexutza

1.Care este numele tau intreg?

   ~Ciureanu Lavinia Giorgiana :)

2.Data nasterii ?

   ~5 August 1995-->acusi fac 17 ani :>


3.Ce iubesti la Damon Salvatore ?

   ~Ochii :D

 


4.Cum ti se pare True Blood ?

   ~Imi plac si serialul si seria.Chiar de are multe personaje si serialul nu e chiar facut dupa carte..


5.In sezonul 4 din The Vampire Diaries , va-ti dori cat mai multe scene Delena si un happy ending intre cei doi ?

   ~Delena <3 :D


6.Paul Wesley ? O parere ?

   ~Destul de fain,mi-a placut in carte.Dar imi palce mai mult sa fie Damon cu Elena,so..


7.Ce parere ai despre blogul meu ? :))

   ~Damon everywhere,imi place:)


8.Daca ar fi sa alegem intre Ian si Damon ? Cu are ati vrea sa aveti o fantezie ?

   ~Damon.Yammy :))


9.Credeti ca Ian este o persoana cu personalitatea lui Damon ?

   ~In unele momente,el poate a mai imprumutat din personalitatea personajului sau,dar nu in totalitate...


10.A-ti vrea sa-l intalniti pe frumosul Eric Northman ?

   ~Cu siguranta!!!:)


11.Daca ai avea posibilitatea sa devi vampir , ai ezita-o ?

   ~Da.



   I.Angel Hope


  1.Cartea preferata.
     ~Iar intrebarea asta??Am sa spun iar 'Printul mecanic' <3


   2.Melodia pe care o asculti cel mai des.
      ~ 'Payphone'


   3.Blogging,filme sau muzica?
      ~Muzica :)


   4.Ce Hobby-uri ai?
      ~imi place sa citesc,scriu,dansez,fotografiez etc.


   5.Care este motto-ul tau?
     ~Nu am unul anume,dar mereu ma gandesc sa traiesc clipa;


   6.In ceperioada ti-ar fi placut sa traiesti?
      ~Imi cam place prezentul..


   7.Care este orasul tau preferat?
      ~Londra :X


   8.Un lucru pe care nu l-ai face niciodata.
     ~N-as face ceva pe care nu-s sigura...


   9.Ce ai schimba la tine?
     ~unele defecte;


   10.Spui intotdeauna adevarul?
     ~Da,sunt sincera.


   11.O parere personala obiectiva despre cel care ti-a trimis aceasta leapsa.
     ~Te admir Ella pentru munca care o faci;Imi place sa vad ca,chiar de ai renuntat la blog,ai hotarat sa vii inapoi.Mereu imi place sa ma uit pe blogul tau,chiar de nu comentez.   





Si in sfarsit am terminat.9 lepse,serios?:))
Am obosit...

   Nu o dau la nimeni fiindca stiu deja ca a primit-o toata lume si nu are rost sa mai dau intrebarile mele...se mai chinuie omul sa mai faca later edit apoi:))...
   As mai fi asezat putin textul,dar nu mai pot...Sper ca v-au placut raspunsurile mele...Aveti intrebari?(sper ca da)

   Va spun la revedere acum!!:)

 


8 comentarii:

Rina Sheez -Mara- spunea...

Mi-au placut la maxim imaginile:)) 1D ascult si eu:X:X Zaynnn=p~:)) Da, mi-au placut intrebarile:)) Te pup, sa ai o seara/noapte-mamaa cat e ceasul- cat mai frumoasa si maine o zi si mai frumoasa:))
:*

Law spunea...

multumesc,la fel:))

emy spunea...

Multumim ca ai completat-o :* ! Raspunsurile sunt geniale <3

flora spunea...

mama cata lume ti-a dat leapsa ce efort ai depus pentru a raspunte la toata lumea e de apreciat
merci ca ai raspuns la intrebari :)

Law spunea...

am stat pana la 3 :))
inca trebuie sa mai completez cateva intrebari..:D

Woodenpints spunea...

Cea mai mare concentrare de poponărie şi penibilism,pe care le-am găsit pe un blog.
Dacă şi homalăii ăia intră la "muzică bună",generatia voastră e pierdută...

Law spunea...

Asta e ce ascult eu,n-ai dreptul sa spui asa ceva.
Nu-ti place,nu te mai uita pe blogul meu.

Law spunea...

multumesc :)