Louise

Louise

sâmbătă, 16 iunie 2012

Leapsa


         Am primit o leapsa faina de la Krisz&Alexya de pe Walking on letters.
         O poate lua oricine si-o doreste :)


           1. Ce vârsta ti-ai da daca nu ai sti câti ani ai?
   Probabil 16...De atat arat.
   Chiar de uneori par mai mica,sau uneori mai mare.



   2. Ce e mai rau: sa euezi sau sa nu încerci?
   Sa nu încerci,fiindca te vei gandi mereu 'Ce-ar fi daca as fi incercat aia...'
   Niciodata sa nu te indoiesti de tine si de ce poti sa faci!Nu vei sti niciodata daca nu incerci.

                               

   3. Daca viata e atât de scurta, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
   Fiindca asta e viata,cu bune si cu rele si noi trebuie sa trecem prin ea.Facem acele lucruri ca sa ne fie pe post de invatatura pentru altele mai importante,le facem fiindca suntem nevoiti,obligati de situatii.


                                     


   4. Când ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut totul, ti se pare ca ai vorbit mai mult decât ai facut?
   Greseala mea este ca vorbesc mult,dar nu ajung mereu sa fac ceea ce-mi propusesem.Cateodata,insa,reusesc.


   5. Daca moneda nationala ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
    As fi destul de bogata,dar as avea perioade nelimitate de crize financiare,ca sa spun asa.

                                  

   6. Care este lucrul pe care ai vrea sa-l vezi schimbat la oameni?
   Umm..Sa fie mai destepti?Mda,sunt prea multi prosti pe lumea asta.
   Mi-ar placea ca oamenii,in special tinerii,sa citeasca mai mult si sa constientizeze cat de mult te poate ajuta cititul.
   De asemenea,nu ar strica ca oamenii sa fie mai altruisti.Vad prea multi oameni gandindu-se doar la ei
insisi...

                                                     


   7. Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci pentru ca împrejurarile te-au adus aici?
   Acum,doar merg la scoala.Nu am visat la asta.


   8. Daca media de viata ar fi de 40 de ani, ti-ai trai viata diferit?
   Normal!
   As face toate lucrurile pe care as vrea sa le fac,si cine mi s-ar impotrivi,vai de el!
   As avea o alta gandire,as trai la maxim!As incerca sa fac toate lucurile amuzante...Sa ma distrez!



   9. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
   Cred ca amandoua...Daca vreau sa fac un lucru care trebuie facut,e de la sine inteles ca o sa-l vreau sa-l fac cum trebuie.


   10. Daca ar fi sa oferi un sigur sfat despre viata unui copil, care-ar fi acela?
   Traieste-ti viata din plin.Indragosteste-te,leaga prietenii,distreaza-te la maxim.Profita.




                               

                               


   11. Ce ai prefera sa fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
   Geniu stresat.
   Daca esti stresat,asta nu inseamna ca nu esti fericit,nu?


   12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai pâna acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
           Ah..niciuna.Nu ma pot gandi la asa ceva.Amintirile pe care le am acum sunt de-a dreptul hilare,chiar de mi le amintesc vag->n-o duc bine cu memoria.
          Iar sa nu mai am deloc amintiri de acum incolo?Nu-mi pot imagina asa ceva.

                               



   13. Îti mai aduci aminte de momentul ala de acum cinci ani când erai extrem de furios si nefericit?Mai are vreo importanta acum?
   Haha,chiar are o mica importanta!A ramas in mintea mea ca un ghimpe,si ma enervez putin cand ma gandesc la cel ce a provocat asta.Dar,a ramas in urma,deci nu ar trebui sa-mi mai pese.


   14. Care este cea mai frumoasa amintire din copilaria ta? Ce o face atât de speciala?
   Cand eram mica si ma jucam cu prietenii de la bloc.Era asa de frumos.Ne jucam prinselea si imi amintesc ca mereu nu eram prinsa.Haha,eram buna.:)
   Genul acesta de amintiri imi doresc sa le povestesc nepotilor peste ani cu genul de fraze:'Cand eram de varsta ta,eu...' si sa zambesc amintindu-mi de toate peripetiile prin care am trecut in copilarie.

                                 

   15. Daca ai câstiga 1.000.000 $ ai renunta la ce faci acum?
   Nu.As folosi banii,dar dupa ce ma gandesc bine.Probabil i-as pastra,fiindca sunt foarte strangatoare.Sau poate mi-as lua o masina...:))



   16. Când a fost ultima oara când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, desi toti te sfatuiau sa nu încerci?
   Nu mi s-au intamplat mie de astea..De obicei sunt impinsa de la spate sa fac un anumit lucru,dar imi doresc pe viitor sa nu mai fiu asa.Vreau sa-mi fac singura alegerile,chiar si pe cele mai banale.


   17.  Când a fost ultima data când ti-ai auzit sunetul propriei respiratii?
   Azi,cand am stat sa ma gandesc intens la ceva.

                                   

                          

   18. Care este lucrul pe care si l-ai dorit dintotdeauna sa-l faci si nu l-ai facut? Ce te opreste?
          Imi doresc multe lucruri.Ce ma opreste?Varsta,tara,oamenii,orasul in care stau.
           Mi-as dori foarte mult sa plec in Anglia/SUA.In viitor,cand 'o sa fiu mare' chiar o sa fac cumva sa ma duc.


   19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalti pe care îi cunosti?
   Nu am fost niciodata buna la ceva anume..Dar ma gandesc acum ca ma pricep destul de bine la scris/citit,daca al doilea se numeste pricepere...Nimeni din prietenii mei nu mai scrie...Sunt cam unica,ce pot sa spun?
                         


Si ceva pentru voi:

Niciun comentariu: