Louise

Louise

vineri, 29 iunie 2012

Summer Challenge

   Hei!!A venit vara,in sfarsit!!


   Si cum altfel sa-mi petrec vara,daca nu citind?Cum pe tot anul mi-am propus 100 de carti,vaa asta trebuie sa citesc foarte mult.
   Cartile pe care vreau sa le citesc:




   Provocarea va fi doar pe lunile iulie-august fiindca chiar sunt curioasa cat pot citi in doua luni.La sfarsit,va voi spune ce am citit.
   Pe langa aceste carti,vor mai fi si noile carti,care mi le voi precomanda.As mai fi pus si altele dar trebuie sa le citesc pe astea mai intai:)
   Sa mai spun ca am si lectura pentru scoala?Nu,nu merita timpul meu de a cauta poze:))Nici nu stiu daca le voi citi,ca sunt prea plictisitoare...
   Voi ce va propuneti pentru vara asta?
   Postati si voi pe blogul personal,mie mi se pare o idee minunata de a ma stimula.
   Voi scrie in curand la FVM,sper sa postez repede!
 

Un comentariu:

Abby spunea...

~ Ai aici o leapşă şi un premiu de la noi :3 - http://birds-of-mind.blogspot.ro/2012/07/leapsa-si-premiu-xd.html