Louise

Louise

sâmbătă, 23 iunie 2012

Leapsa+


Hei!Am primit o leapsa faina de la Emy,de pe blogul From Dawn to Dusk.Multumesc inca o data!
O poate lua cine vrea!:D
Celor care asteapta sa mai postez ceva...imi cer scuze dar sunt intr-un fel de blocaj.Voi incerca sa scriu la FVM...Sper ca voi reusi ceva.



           1.Luati prima carte pe care o gasiti la indemana si scrieri primul paragraf.

   Cartea la indemana fiind 'Divergent' de Veronica Roth.
                                              

'Exista o singura oglinda in casa mea.E in spatele unui panou glisant, pe coridorul de la etaj.Regulile factiunii mele imi permit sa stau in fata ei in fiecare a doua zi din fiecare a treia luna,ziua in care mama imi taie parul.'


   2.Scrieri primul paragraf din cartea preferata.

   Eu am sa scriu primul paragraf din UNA dintre cartile mele preferate.Am ales(desi mi-a venit foarte greu) 'Printul mecanic',Dispozitive Infernale 2,de Cassandra Clare.
                                    

'Ceata era densa,inabusind sunetele si ingreunand vizibilitatea.Unde se rarise,Will Herondale vedea strada desfasurandu-se in fata lui,lucioasa,umeda si neagra de la ploaie,si auzea vocile celor morti.'


   3.Scrieti un citat dintr-o carte care v-a dat de gandit.

   Multe carti mi-au dat de gandit,dar imi amintesc acum de 'Draga John' de Nicholas Sparks.
                                                  
'...dragostea inseamna sa iti pese de fericirea altei persoane mai mult decat a ta,indiferent cat de dureroase ar fi alegerile pe care trebuie sa le faci.'


   4.Transcrieti primul paragraf din cartea care v-a marcat copilaria.

   Din pacate,nu prea citeam carti cand eram mica.Copilaria mi-a fost marcata mai degraba de acele desene vechi si lungi,care spuneau povestile Cenusaresei,Albei-Ca-Zapada etc.Sunt cam suparata pe mine ca nu am citit inca de pe atunci...
   Totusi,am inceput sa citesc acum 'Singur pe lume' de Hector Malot si ma surprinde in mod placut.Daca as fi citit-o cand eram mai mica,as fi spus ca asta e cartea care mi-a marcat copilaria...Bine,intai trebuie sa o termin inainte sa-mi spun o parere.


   5.Transcrieti primele 10 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca si nu va place.

'Cicatricile erau cele care ii confereau frumusetea.
Nimeni nu s-a(...)'
-Din 'Cartea lui Ash' vol.1,de Mary Gentle-o carte cumparata de mama,care ma cam plictiseste...


   6.Luati o carte care va este mai aproape ( sa nu fie aceeasi ca la punctul unu ), deschideti-o la nimereala si transcrieti primele 10 cuvinte de pe pagina.
                                                         

'(...)sufletul lui:speranta si teama,confuzie si acceptare,pasiune si retinere.'

-Din 'Nopti in Rodanthe' de Nicholas Sparks.


   7.Scrieti ultimele 5 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar inca nu ati citit-o.

'(...)ce-am gasit al meu sa fie.'

-Din 'O noua senzatie in scoala' de Melissa de la Cruz.


   8. Transcrieti prima fraza dintr-o carte cu vampiri, la alegere ( daca aveti ). 

   Am o gramada inca:))
     Am ales 'Academia Vampirilor' de Richelle Mead,din motivul ca de abia am terminat intreaga serie de citit :>
                                            

  'I-am simtit teama inainte de a-i auzi ţipetele. Coşmarul ei pulsa în mine,
smulgându-mă violent din visul meu, în care era vorba de o plajă şi de un tip arătos care mă ungea cu ulei de bronzat. Imagini — ale ei, nu ale mele — mi se învălmăşiră în minte:foc şi sânge, miros de fum, metalul contorsionat al unei maşini. Imaginile mă învăluiră,sufocându-mă, până ce o parte raţională a creierului meu îmi aduse aminte că acesta nu era visul meu.'


   9.Scrie o replica a unuia dintre personajele tale masculine preferate - din carti.

   Ooo!Am de unde alege.Voi scrie mai mult,sa vedeti cat de...fain e tipul...
-Din 'Printul mecanic' de Cassandra Clare.
                         
"Will o privi de parca l-ar fi palmuit.
-Nu ti-am salvat viata ca sa-mi fii recunoscatoare.
-Atunci,de ce?zise ridicand vocea.(...)
-Am facut-o pentru ca te iubesc,aproape tipa el,si apoi,ca si cand si-ar fi dat seama de socul de pe chipul ei,spune pe un ton mult mai bland:Te iubesc,Tessa,si te-am iubit mereu,inca din clipa cand ne-am intalnit."[Will Herondale]


   10. Uita-te la biblioteca ta. Cauta o carte care incepe cu T, M sau V, la alegere, iar apoi scrie prima fraza din ea.

-Din 'Casa de sticla'(Vampirii din Morganville 1) de Rachel Caine.
                                             

'In ziua in care Claire urma sa fie primita in Casa de Sticla,cineva i-a furat rufele.'

Am mai primit,tot de la Emy un premiu.Multumesc!
                                              

4 comentarii:

emy spunea...

Imi plac cartile pe care le-ai ales :x !

xLittlePandax spunea...

Buna! Ador blogul tau...de la inceput ti-am citit povestile,mai ales "Jurnalul unei fete moarte" este preferata mea...dar eu sunt o fata mai tacuta [sii putin timida] si nu prea m-ai vazut comentandu-ti postarile....
Succes in continuare cu blogul!

P.S. Ai primit o leapsa...o poti gasi chiar aici: http://pete-colorate.blogspot.ro/2012/07/plecataaa-leapsa-merci-mult-cloe.html

Have a nice day!

Law spunea...

multumesc!

Anonim spunea...

http://postimage.org/image/gbzizxsbt/
:P