Louise

Louise

vineri, 1 iunie 2012

Cap 10:Find me


         


           Chace 

    [1760]

    Trecusera doua luni de cand eram in Romania,si inca mai mult timp de cand era si Catherine cu noi.Se formase deja o rutina.Mergeam la vanatoare in fiecare zi si chiar ma distram.Mergeam ba cu Amelie,ba cu Stefan sau Vlad.
    Cu Amelie nu se schimba nimic.Inca aveam momentele noastre speciale,dar nu stia nimeni despre asta.Peter statea mereu cu Catherine,lucru ce nu-mi placea deloc.O prinsesem odata singura,dar nu-mi vorbi.Nici macar nu se uita la mine.Cum putea sa fie asa de puternica?In locul ei,as fi asa de slab...Daca ma privea cineva asa cum o priveam eu pe ea,as fi cedat de mult.
    Era deja jumatatea lui octombrie si noi toti fuseseram invitati la un bal,in mijlocul Transilvaniei.Peter ne comandase costume si rochii noi,iar acum ne pregateam.
    Uitandu-ma in oglinda,m-am examinat.Aveam un costum negru,simplu,cu o camasa alba,ce imi punea in evidenta,in mod sadic,ochii rosiatici.
                                 
    -Arati bine,se auzi o voce din spatele meu si doua brate s-au strecurat pe pieptul meu.
    I-am strans mainile Ameliei,inainte sa ma intorc spre ea si s-o apuc de talie.
    -Tu esti mai frumoasa,ii zic dandu-i un sarut pe obraz.
    Ea imi zambi.
    Purta o rochie crem,lunga,cu dantela pe margini si un decolteu proeminent,lasand sa se vada cam mult.La baza gatului sau se odihnea un lantisor de argint,care era lung,disparand in decolteu.
    Parul ii era ondulat,curgand in bucle frumoase pe umerii sai aproape goi.Spatele ii era pe jumatate gol,dar acoperit putin de parul sau.
    In picioare,avea pantofi albi,tot cadou de la Peter Lockwood.
    Amelie isi impreuna mainile dupa gatul meu si se intinse pentru un sarut,eu imediat reactionand.Buzele sale aveau cel mai dulce gust din lume.
    De undeva de jos,se auzi cum ne striga Peter,si ne-am despartit.O iau de mana,ca sa mergem impreuna,dar ea si-o scutura.Dar nu-i nimic,asa face tot timpul.Probabil ar trebui sa ma obisnuiesc deja cu asta.
    Imi venea sa oftez,dar m-am abtinut.
    Jos,erau adunati toti.Peter,Stefan si Vlad purtau costume asemanatoare cu al meu.
    Privirea mi-a staruit mai mult pe rochia lui Catherine.Aceatsa era rozalie,ca un trandafir si avea maneci lungi.Decolteul sau era sub forma de V,iar gatul nefiindu-i acoperit de nimic.Parul blond ii era ridicat la spate,intr-un coc.I-am intalnit ochii,si pentru o secunda parca m-a privit si ea.Sau ma insel?Acum se uita in alta parte.
    Mi-a zburat gandul la ochii sai albastri,puri si inocenti,nu ca acum-rosiatici-ce spuneau doar un singur lucru-rau,ura,cruzime.
    Am iesit cu toii afara,unde aveam doua trasuri.Am nimerit inauntru cu Amelie si Stefan.Drumul dura cam o ora,in tot acest timp le-am ascultat vorbaria celor doi.
    Balul se tinea in conacul nu-stiu-carei contese de pe aici.Am coborat cu totii si Stefan isi permise s-o ia de brat pe Amelie,iar Peter pe Catherine.Nici eu nu stiam care lucru ma enerva mai mult.
    Eu cu Vlad am intrat ultimii.La intrare,statea o femeie de varsta mijlocie.S-a prezentat ca contesa Dragomir.
    I-am sarutat mana politicos,si ea imi surase.
    -Sunteti foarte galant,domnule Westwick,zise ea.
    -Multumesc.Dumneavoastra aratati foarte bine,ii zic eu apoi intru.
    Atmosfera era placuta,deja dansandu-se.Alti oameni purtau discutii.Majoritatea lor vorbeau in romana si eu nu-i intelegeam.
    M-am asezat intr-o parte,langa o fereastra si acolo am stat timp de vreo ora.Amelie dansase tot timpul.Mai intai cu Stefan,apoi cu Vlad,apoi Peter.Urmara o gramada de romani idioti,iar ea nu refuza nici un dans.Catherine dansase si ea doar cateva dansuri cu Vlad dar acum nu o mai vedeam.
    Afara,cerul era senin,intunecat si vantul batea usor prin parul meu.Nu eram potrivit pentru petreceri.Nu erau genul meu.Nu acum.Inainte eram o alta persoana.Iubeam sa ma distrez,sa merg la petreceri,sa dansez.Inainte de transformare,eram asa.Dansam cu toate fetele de la un bal,si multe dintre ele doreau sa fiu cu ele pentru totdeauna.S-au dus acele vremuri.
    Am simtit o mana pe bratul meu si m-am intors instantaneu.
    -Buna,ti-ar placea un dans?
    In fata mea se afla o femeie,romanca,ca doar in romana imi vorbise,s de vreo 20 de ani.Purta o rochie ce arata multe.Era genul de femeie usuratica,dar parea draguta.Chiar de ma intrebase in romana,am inteles ce voia.Asa ca am dat din cap,afirmativ,luand-o la dans.
    Nu am apucat sa ajung cu ea langa celelalte perechi ca o alta mana ma prinse de mana mea libera.M-am intors in stanga ca s-o vad pe Catherine privind-o pe romanca intr-un mod urat.
    -E luat,ii zice ea.
    Romanca voia sa spuna ceva,dar cand se uita in ochii rosii ai fetei se sperie si pleca.
    Catherine ma trase spre ea,mana sa stanga ajungand imediat pe umarul meu.Am tras-o de talie,apropiind-o de mine.Ochii sai ii intalnira pe ai mei si de data asta ne-am privit pentru mult timp in timp ce dantuiam.Chiar si cand se termina,inca stateam apropiati.
                      
    Ma privea de jos,ochii parca stralucindu-i.Muzica reincepu si am inceput sa ne miscam din nou.
    -Imi pare rau,ii soptesc la ureche la un moment dat.
    Ea se uita la mine,aproape indignata.
    -Nu te pot ierta inca,ofta ea.
    -Stiu,ii zic.Dar nu ma las.Chiar nu voiam sa se intample asta...
    -Si totusi ai facut-o,zise rece.
    -Dar...
    -Shhh...Nu vreau explicatii...zise ea punand un deget pe buzele mele.
                         
      Am mai dansat inca vreo 2 dansuri,fara sa vorbim.Ne-am luat apoi doua pahare cu vin si am mers pe o terasa,in racoarea serii.
    -De ce stai cu Peter?o intreb eu.
    Se uita la mine printre gene,ridicandu-si sprancenele.
    -Ce?Esti gelos?Vrei sa stau cumva cu romanii?
    -Nu,dar...
    -Mm?
    -Poti sta cu mine.
    -Si sa o fac pe Amelie sa ma urasca mai mult?Nu,mersi.
    -Dar,ea nu o sa faca nimic,ii zic.
    Catherine rase.
    -Serios?Uite-te in spate mai intai.
    M-am intors si acolo era Amelie,privindu-ne cu ranchiuna.
    Oh,am inteles acum.Ea avea voie sa stea cu toti vampirii,dar eu cand stau cu cineva,ea e nervoasa.Ei,macar ii pasa de mine...


~~


           Heyaa!!!
           Intai de toate,la multi ani tuturor![asa,cu inatarziere:))]
           Trebuie sa imi cer scuze ca nu am mai postat asa de des ca inainte,dar nu am avut nici inspiratie,nici timp.In plus,saptaman trecuta,am primit seria Academia Vampirilor si citesc in continuu,fiindca e foarte faina.Sunt la jumatatea vol.3.:>
           Scuze ca nu a fost prea multa actiunea in capitolul asta,dar am zis sa-l public asa,ca sa nu mai las lumea sa astepte...
           Si mai am o problema...Am inceput Caderea unui inger,dar acum m-am blocat....:|Las povestea in Stand-by,pana ce imi revin,fiindca nu ma las.Nu am de gand sa incep o poveste fara sa o termin....
           La FVM voi scrie in curand...probabil sunteti curiosi ce se va intmpla...
           Siii...ar fi cazul sa incetez cu nota asta de autor...Soo...See ya'!:)
           P.S.:Va place melodia de sus?Eu o ador!!Si pe cantaret:>


Un comentariu:

LoStInDr3aMs spunea...

amelie aia incepe sa ma enerveze din ce in ce mai tare.....of....vreau sa ramana cu catherine sau cu altcineva ,nu cu amelie....hai cu next-ul!!!!
app. la multi ani!!!:x