Louise

Louise

luni, 9 aprilie 2012

Capitolul 15

   Emma

   Am iesit din spital sprijinindu-ma de tata.Chris ramase cu Alec si tatal sau acolo.In schimb,eu am fost obligata de tata si de asistenta blonda ca sa ma duc acasa,sa ma odihnesc.Maine mai aveam si scoala doar...
   Ajunsa acasa,am mancat un castron din supa facuta de tata,apoi m-am dus in camera mea.Am facut un dus si apoi m-am oprit in fata oglinzii.Culoarea din obraji imi revenise,dar aveam niste cearcane enorme si buzele uscate.
   Am iesit din baie,infasurata intr-un prosop si ma opresc cand il vad pe Chris intins pe patul meu,aratand plictisit.
   -Ah!Ce naiba faci aici?am icnit eu incercand sa trag prosopul,ca sa ma acopere mai bine.
   -Hoo!N-am tras cu ochiul!
   -Sa dea Domnul sa fie asa,daca nu...
   -Daca nu,ce?
   -Ehh....Te voi....Iti fac eu ceva...cand o sa ao corp!
   -De abia astept,imi facu el cu ochiul.
     Mi-am dat ochii peste cap,mergand spre dulapul de haine.Am scos niste pijamale si m-am dus in baie sa ma schimb.Cand am iesit,mi-am facut ghiozdanul pentru ziua urmatoare.
   -Totusi...Ce faci aici?l-am intrebat pe Chris,asezandu-ma langa el,cu caietele de matematica.
   -Alec a disparut.
   -Poftim??
   -L-a inghitit acea lumina!zise el.
   -Ce lumina?Doar n-a murit,nu??
   -Nu,nu!Doctorul a spus chiar ca corpul primeste.Asta e o veste buna.
   -Deci a reusit sa se intoarca...Se va trezi...
   -Si daca nu-si va aminti nimic?
     -Oh,dar trebuie!Eu sunt iubita lui,cica..
   Chris schita o grimasa dar nu zise nimic.
   -Vrei sa te ajut cu temele?ma intreaba apoi..
   -Poti?am ridicat o spranceana,intrebatoare.
   -Am un tata ca profesor..Tu ce crezi??

   *

   La scoala,Ivy reusi cumva sa ma rapeasca de la prima ora si sa ma duca in camera urat mirositoare  a omului de serviciu,unde m-a obligat sa-i povestesc totul.
   -Deci...care crezi ca-i mai frumos?Adica...Green chiar era sezy,facu Ivy ganditoare.
   'Inca este'
   -Momentan nu-mi sta gandul la baieti,mint eu.
   24/24 eram cu gandul ba la unul,ba la altul.
   Ivy pufni,semn ca nu ma crede,dar nu mai zise nimic.Am iesit din camera si ne-am dus spre engleza.
     -O sa ma ajuti cu acea vraja?o intreb eu.
   -Daca gasesc una,da.


   *


   Chris


   Am privit cum Emma intra la ora de engleza impreuna cu Ivy,vrajitoarea,si apoi m-am intors pe coridor,mergand spre clasa tatalui meu.
   Emma nu isi dadea seama niciodata ca sunt chiar langa ea...Poate fiindca era distrata,sau poate s-a obisnuit cu mine.Gandul ma facu sa zambesc.
   Emma era o fata speciala.Chiar ma bucur ca am cunoscut-o,chiar daca am murit pentru asta.
   Am intrat prin perete,si l-am vazut pe tatal meu,stand la catedra,cu nasul in catalog.Elevii dadeau un test.El trebuie sa-mi fi simtit prezenta,fiindca sprancenele i s-au impreunat si privi subtil in jur,de parca s-ar fi asteptat sa ma vada.
   Tata a scos un carnetel-vesnicul lui carnetel!-si scrise ceva repede.Eu m-am apropiat sa vad.
   'Daca esti aici,Christian,da-mi un semn.'
   Bine gandit,tata.Dar cum sa fac asta?
   M-am apropiat de el si am suflat in parul lui.Nu paru sa simta nimic.Mi-am trecut mana printr-a lui...nimic.
   Atunci,i-am vorbit:
   -Sunt aici,tata,soptii eu,vocea sunandu-mi slaba.
   Tata parca facu o scurta miscare a capului.Dar nu pentru mine.
   -Bennet!Nu suntem la bordel aici,stai cum trebuie in banca!tipa acesta nervos la o tipa.
   Tata nervos?Nu gaseai prea des asa ceva.
   Si ceilalti elevi erau la fel de uimiti ca si mine.
   -Mai aveti 10 minute si le iau!mai zise tata si scrise din nou ceva pe carnetel.
   'Nu sunt nebun,eu chiar simt ceva inauntrul meu.Spune-mi ca esti aici,Chris.'
   Un val de nervozitate trecu prin mine,zguduindu-ma.Voiam sa traiesc!Tata avea nevoie de mine!Eu aveam nevoie de el...De ce murisem?
   Usa clasei scartai dintr-odata si tata se uita intr-acolo.Se deschise din cauza curentului,dar am vazut pe fata lui tata ca el nu credea asta.Un mic zambet i se asternu pe fata si ramase acolo pentru restul orei.
   'Totul e bine...totul va fi bine' a mai scris el mai tarziu pe carnetel.
   Si chiar mi-am dorit sa-l cred,dar nu puteam.
   Va dura ceva timp ca Ivy sa gaseasca o vraja...nu mai zic ca Emma nu are experienta...nu stie ce poate face...nu stie cum...Nu stie nimic.
   Imi plang de mila ca un fraier...dar ce altceva pot sa fac?


      N.A:
       Dragi cititori,va prezint capitolul 15,un capitol de umplutura...Trebuia sa va dau ceva in seara asta,asa ca am scris prostiile astea...Daca vreti nu cititi....
      E scurt si scris repede....trebuie sa ma dezmeticesc putin,inainte sa public din nou...
      Voiam sa va mai zic de blogul unei prietene...Scrie o poveste faina acolo si va invit sa cititi aici.
      Ca sa fiu sincera,nu am citit decat primul capitol si mi-a placut...
      Va las acum...
      Noapte buna!:)

8 comentarii:

Stephany spunea...

Draguuuuut :D Mi-a placut acest capitol " de umplutura " cu l-ai botezat tu :D A fost interesat si stiu cat de greu este cand nu ai chef de scris >) Te sustin colega :D

LoStInDr3aMs spunea...

proasta de mine nu a vazut ca ai postat...in orice caz capitolul mi-a placut...era sa uit ai primit o leapsa de la mine;)
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.com/2012/04/leapsa-pentru-toata-lumeax.html

Anonim spunea...

Foartee tare caitolul`.. chiar daca a fost scurt`:x .. Cand pui next-uul`???:x

Laura spunea...

Interesant capitol. Sper sa continui povestea. Astept sa vad ce sa intampla in urmatorul capitol.
--------------------------------
Vad ca ai inceput sa citesti "Nascuta la miez de noapte". Si eu am citit, primele 3 carti, al patrulea inca n-a fost lansat. In engleza le-am citit, in romana vad ca abia au aparut. Daca stii engleza, poti sa le iei de pe net si sa le citesti, sunt chiar foarte interesante. Nu stiu daca o editura s-a apucat sa traduca "The Covenant Novels", insa iti recomand sa le citesti, sunt chiar foarte interesante, mai ales daca ti-a placut Academia Vampirilor. Momentan in engleza exista numai 2 volume din 5, Half-Blood si Pure si sunt wow. (: Ma gandeam ca poate ti-ar face placere sa le citesti.
Spor in continuare la scris.

Law spunea...

din pacate nu am citit Academia Vampirilor dar trebuie sa mi-o iau;;)
Nascuta la miezul noptii o citesc in romana si probabil o sa astept sa apara si celelalte chiar daca stiu engleza...fiindca deocamdata am o multime e carti ce asteapta sa fie rasfoite;;)
multumesc de informare...daca poti totusi sa-mi lasi un link de unde pot downloada;;)

Laura spunea...

"The Covenant Novels" nu sunt cu vampiri, sunt bazate pe mitologia greaca, insa are cateva elemente in comun cu Academia Vampirilor. E chiar f.interesanta, nu stiu cand se vor apuca sa le traduca in romana. Unele romane sunt traduse in romana abia dupa cativa ani dupa ce au aparut peste hotare, ceea ce este foarte enervant. Mie imi place deobicei sa citesc in romana, insa cand imi place o carte, le citesc si in engelza, nu mai am rabdare sa astept pana apara in romana. :))
Link, hm. eu deobicei le gasesc prin google, pun numele cartii apoi pdf dowmnload. Las linkurille de unde le-am luat eu.
"The Convenant Novels",01.Hlaf-Blood & 02.Pure
http://www.torrentfunk.com/torrent/3502693/jennifer-l-armentrout-convenant-01-half-blood.html
http://www.freebookspot.es/Comments.aspx?Element_ID=248806
The Shadow Falls( Born At Midnight)
02.Awake at dawn
http://www.4shared.com/office/fjweaBBG/cc_hunter-shadow_falls_2-awake.html
03.Taken at Dusk
http://bitsnoop.com/taken-at-dusk-shadow-falls-by-c-c-h-q34488893.html

Seria Evernight iarasi e f.tare, primul volum a aparut in romana, insa am terminat toata seria in engleza, si e chiar f.tare. Asta e cu vampiri. In fine. Daca ai probleme cu descarcatul, da-mi add pe mess si ti le dau acolo.
id: lala.fire2 (yahoo)

Law spunea...

mersi mult:*
le downloadez pe toate ca sa le am in biblioteca mea electronica;;)

dya spunea...

Super,Super,sUper!Esti geniala!:*:*