Louise

Louise

luni, 23 aprilie 2012

Capitolul 16


          Deci,scuze ca e cum e...Mai multe cuvinte gasiti la sfarsitul postarii.


          Emma

  Ma aflam in sala de asteptare a spitalului.Din nou.
  Mama lui Alec era aici de ieri,iar tatal sau trecuse si el pe aici.Acesta era general in armata si nu venea prea des acasa.Venise tocmai din Australia pentru ca sa-si vada fiul zacand pe un pat de spital.
  Alec nu dadea semne sa se trezeasca.Doctorul spusese ca trupul era acum sanatos,acum depindea de el daca se trezea sau nu.
  Eram ingrijorata.Ce faceam daca nu isi amintea ca il putusem vedea cat timp era fantoma?Daca isi amintea de viata lui anterioara si nu isi amintea de aventuriile ca fantoma?Eu cica eram iubita lui...
  In plus,Christian nu era de gasit.Unde tot disparea el?Ii spusesem ca o sa-l invii,fara sa ma gandesc...Daca nu voi gasi o vraja pentru asta?Va sta pe capul meu toata viata...Iar eu...imi voi plange de mila.
  -Doamna Northman?Fiul dumneavoastra s-a trezit!am auzit o voce zicand.
   Doctorul statea in fata noastra,iar doamna Northman il privea...cu acea privire de mama ce multumeste pentru ca a salvat viata fiului sau.Se ridica si se duse cu doctorul in salonul lui Alec.
  Dupa ceva timp,mama lui Alec se intoarse si zise:
  -Te cheama la el,zambi ea.
  Isi aminteste,atunci?am gandit bucuroasa.
  M-am ridicat imediat,scuturandu-mi putin picioarele,fiindca amortisera.Inainte sa intru in salon am simtit acea senzatie stranie cand era Chris prin apropiere si cand am intrat,Chris era chiar acolo!Iar Alec imi zambea.
  -Hei,ii zic eu,asezandu-ma pe un scaun.
  -Emma,zise el obosit.
  -Oh,deci iti amintesti de mine,am zambit la el.
  -Cum te-as putea uita?
  Imi atinse mana iar eu i-am strans-o.
  -A venit tatal tau,ii zic.
  -Serios?De abia astept sa il vad.
  Puteam sa-i vad fericirea in ochi asa ca zambetul mi se mari.
  -Si...zise el dupa un timp,daca tot suntem iubiti,ce-ai zice sa ne cunoastem mai bine?
  Si asta am facut tot restul zilei.A fost ciudat sa vorbesc cu el la inceput,dar m-am obisnuit.E un tip de treaba.Undeva,in mijlocul unei conversatii,Christian pleca.

  ~~~


  Ivy

  Am tras deodata cartea groasa din biblioteca si aceasta era sa ma darame de pe scara,din cauza greutatii ei.Am coborit de pe scara si am mers la o masa mai izolata chiar daca biblioteca era cam goala la ora asta.
  'Despre vrajitori si vraji' era titlul cartii.Ma gandeam ca avea sa ma ajute.Poate gaseam ceva in legatura cu vraja pentru Chris.
  Nu am cunoscut-o eu demult pe Emma dar simt deja ca trebuie sa fac orice sacrificiu pentru ca ea sa fie fericita.In plus,fusesem un timp prietena cu Chris si imi era dor de el.
  Am deschis cartea si praf se ridica cand am suflat spre ea.Am tusit si am dat la cuprins.Era impartita pe capitole.La inceput,putina istorie,ce nu prea ma interesa acum,apoi vraji.Tot soiul de vraji.De la vraji de memorie la vraji de iubire si tot asa.Vraji corporale cautam eu.
  La una scria asa:
  'Nu poti readuce pe cineva la viata daca acesta e mort deja.Si chiar daca e fantoma,iti trebuie puterea a sute de vrajitori laolalta.
  O astfel de vraja te-ar putea omori doar daca ai spune primele cuvinte.'
    De unde fac eu rost de putere?Singura nu ma puteam descurca.Dar daca Emma avea acea putere si nu stia de ea?Adica trebuie sa fie un motiv pentru care Chris a mers la ea,in afara de faptul ca mama ei a fost vanatoare de fantome.
  Cum as putea sa aflu?
  Si sa spunem ca amandoua putem sa facem vraja.Dar cum ia forma corpul lui Chris?Adica doar a fost inmormantat...?O Doamne!Mormantul sau!Acolo trebuie sa facem vraja ca sa mearga.Asta voia sa spuna mama Emmei in visul ei...Trebuie sa incercam...Trebuie sa o sun pe Emma...


N.A:Au trecut doua saptamani de cand am postat celalalt capitol si cred si eu ca aveati asteptari cu acest capitol...Dar pur si simplu nu am putut.Probabil nu ma mai atrage asa mult ca la inceput...Dar am sa o sfarsesc totusi...Pentru cei care mai citesc...
       Prostiile de mai sus nici nu ar trebui sa se numeasca 'capitol'...dar ce sa-i faci...
       Am vrut sa postez azi ca sa va dau cadou de ziua mea de nume;))Mda,ma cheama si Giorgiana.(si da,e cu 'i',ciudat,nu?)
       S-ar putea,dar nu promit,ca maine sa postez la una din celelalte doua povesti,dar nu e sigur...
       Gata,va las...
       Si va rog,dati si voi un comentariu,in legatura cu povestea..ce credeti despre ea...Sa stiu si eu...
       See yaa!:*

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

cam micut dar merge......sper ca vor reusi sa adune suficienta putere...si sper ca chris sa nu se fi suparat pe ea ca a vorbit cu "fosta fantoma":))
abia astept un capitol mai lung!
app.:La multi ani!!!!:X:X:X

Taratoarea spunea...

da... cam micut, dar sa stii ca imi place si sa stiica e foarte interesanta povestea -_-\/
BRAAAAAAAAAAAAAVOOOOOOOOO
....si...la multi ani pentru ieri

P.S.:deabea astept urmatorul capitol:)

Stephany spunea...

Un tarziu " La multi ani " :D
Micut , dar dragut ;)
Oricum , daca nu eu stiu cum e sa nu ai chef de scris , atunci nu stiu cine :)