Louise

Louise

marți, 10 aprilie 2012

Leapsa

   Hei all!
  Am primit o leapsa frumoasa de la LoStInDr3aMs(blogul ei)
  Ii multumesc frumos!!

  1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile? 
               *Doamne,nu!!Cum sa fac asta?Daca nu am semne de carte folosesc etichetele de la haine:))
                 De abia rezist sa iau o carte la scoala...O las asezata frumusel pe banca si apoi vad baietii,sau chiar si fetele jucandu-se cu semnul meu de carte si intorcand cartea pe toate partile intr-un mod...neafectuos:|


2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
                 *Pai nu cadou,am castigat la doua concursuri:D
                   Cartile sunt 'Uratii' si 'Nascuta la miezul noptii';


3. Citiţi în baie?
                 *Daa!!Altceva nu stiu ce sa fac..:))
                   -citesc oriunde:)


4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta? 
                 *Normal!!Vedeti voi,eu povestile ce le scriu pe blog le consider tot carti...si visez sa public intr-o zi...Amo gramada de idei si mereu incep o poveste,scriind pe foi/caiete,dar las balta fiindca nu-mi zice nimeni o parere...dar nu ma voi lasa niciodata!:))


5. Care este cartea preferată? 

                 *Uhh...Acum cred ca seria 'Dispozitive Infernale' de Cassandra CLare.O ador pur si simplu!


                  Desigur ca ar mai fi multe carti,printre care:Instrumente mortale;Eragon;Vampirii Sudului;Vampirii din Morganville;Jocurile foamei;Amurg;Suflete pereche,etc...


6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea? 
                 *Normal ca-mi place!Dar sa treaca ceva timp de ultima data cand am citit...De exemplu,ador sa citesc Harry Potter.Anul trecut am citit vreo 3 volume(1,6,7 parca) si anul acesta,am luat-o de la capat,ca un fel de maraton.Dupa fiecare carte,ma uitam la film.Trebuie sa incercati si voi.:D



7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune? 
                 *nu as sti ce sa spun...


8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine? 
                 *pai mie imi place tare mult,dar nu am cu cine vorbi!doar de un an incoace ce m-am 'pricopsit' cu o fata...am bagat-o eu in lumea cartilor,si ii place:))
                  ~celelalte 'prietene' isi cam bat joc de faptul ca citesc mult...'vai,ca imi stric viata si nu stiu ce..'Da-le dracu'[scuzati expresia,dar e preferata mea:))]


9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi? 
                 *recenziile minunate/citind citate din ea/pareri/coperta etc.


10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească? 
                 *Asta ar cam fi Biblia,dar eu n-am citit-o:|


11. Care este locul preferat pentru lectură? 
                 *in pat,desigur!:)



12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte? 
                 *in liniste,desigur!doar trebuie sa inteleg cartea,nu?


13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic? 
                 *Normal!Am chiar si o bilioteca electronica,dar tot prefer sa tin cartea in mana:D


14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate? 
                 *De amandoua!Dar acum ma fixez doar pe cele cumparate,ca am prea multe care nu le-am citit:|(vreo 20...)
                   Uitati:
[aici faceam curat in biblioteca,si sunt toateee cartile mele:)]




 Cui ii dau leapsa:
-Nyx
-Stephany
-Krisz&Alexya(Walking on letters)
ETC...
Si toti care o vad si care o vor;;)

2 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Heeei, merci de leapsa! O completez acum!

Stephany spunea...

Suntem in aceeasi situatie ( ma refer la punctul 8 ) :D De ce tinerii din ziua de astazi nu inteleg placerea de a lectura ?

Oricum , frumoasa leapsa , si o voi lua si eu putin mai incolo :D