Louise

Louise

duminică, 15 aprilie 2012

Leapsa

Buna noapte,dragi cititori:)
Acum am venit de la Inviere si am intrat si internet repede:))
In continuare,o leapsa minunata de Paste de la Adriana si fetele de pe Walking on letters


1.Un banc cu iepurasul.


Un iepuraş la Aprozar.
- Daţi-mi un litru de morcovi!
- Vrei să spui 1 kg.
- Nu, eu vreau un litru!
- Ori nu eşti normal, ori vrei să-ţi baţi joc de mine! Nu ceri corect, nu te servesc!
A doua zi la fel a treia zi la fel... a cincea zi:
- Daţi-mi un kilogram de morcovi!
- Ei, zise vânătoarea fericită, vezi că poţi? Sticlă ai?...



2.Eu am o traditie in familie de Paste, fiecare isi alege cate un ou pe care il ciocneste, iar daca nu se sparge, il pastreaza si mai da cioc cu el. Astfel, la final, ramane un singur ou invingator. E un fel de concurs. Voi ati facut asta vreodata.


Da,cand eram mai mica si imi placea tare mult cand castigam:))
Dar acum fac asta mai rar;;)


3.Mie nu prea imi plac ouale, dau cioc, le sparg, si le las sa le manance altcineva. Voi mancati toate ouale pe care le ciocniti?


Cand mi-e foame le mananc,cand nu,nu:))Il pun pe tata.


4.La noi e traditia sa iti cumperi haine noi pe care sa le imbraci in prima zi de Paste. Altii au adoptat traditia cu daruirea cadourilor de iepuras. Voi pe care din ele o tineti?


In prima zi de Paste,dimineata,mama pune un ou rosu intr-un vas cu apa si pune niste bani acolo..si fiecare ne spalam pe fata cu apa de acolo...Mai nou ne lasa si bancnote pe langa:))


5. Mergeti sa luati lumina in noaptea de Inviere?


Da,tocmai de acolo am venit..
Merg in fiecare an.


6.Eu anul asta am impartit: stau in noaptea de Inviere cu prietenii si in ziua de Paste cu familia. Voi cu cine va petreceti sarbatorile?


Stau si cu prietenii si cu familia.


Sa o preia cine o vrea!
Paste fericit tuturor!:*

Niciun comentariu: