Louise

Louise

duminică, 22 ianuarie 2012

Capitolul 3

    Emma

    -Black,Emma?intreba femeia batrana,aflata la catreda.
    -Prezenta,am zis rusinata ca toti colegii se uitau acum la mine.
    Doamna Smith,profesoara de istorie,a continuat cu citirea elevilor,apoi ne-a predat o lectie despre lupta lui nu stiu cui si alte chestii.
    Istorie prima ora=un cosmar.Am cascat pentru a zecea oara,mergand cu Ivy spre engleza,ora care o aveam cu ea.
    -De ce pareai asa speriata cand ai coborat din masina?intreba Ivy,rontaind un biscuite.Te sperie asa de mult scoala?
    -Nu,am chicotit impreuna cu ea.Doar eram obosita...
    Ba nu..Doar ce vazusem un fel de masina fantoma,care trecuse prin masina mea...Nimic neobisnuit pana acum.Si eu care ma gandeam ca venind aici,in Londra,va fi doar o rutina.
    Am intrat in clasa de engleza a profesoarei Angela,si am vorbit cu Ivy toata ora,despre moda.
    Era pauza de pranz.
    -Unde mergem?am intrebat-o pe Ivy,care ma tara dupa ea.
    -La biblioteca.Iti dau eu un sandwich,dar numai hai acolo.
    Ajunse in biblioteca,Ivy se duse la un raft,luand o carte,si am mers amandoua la o masa.Biblioteca era goala-toti elevii erau jos,la cantina.Pana si bibliotecara se scuzase ca sa bea o cafea cu profesorii.
    -De ce suntem aici si nu in cantina?am intrebat eu,muscand din sandwich-ul cu pateu.
    -Fiindca urmatoare ora am Germana-nu ma intreba de ce am ales acest curs-si am un eseu de predat,si fiindca tu esti noua si nu poti aparea din prima zi in cantina.Unii elevi deja te-au vazut pe holuri,si maine va fi mai bine sa apari,decat azi.Crede-ma,stiu totul despre liceu.
    Nu prea am inteles ce a zis,dar fie ce o fi.Nu imi placea atentia prea multa,dar nu suportam nici linistea ce se lasase in biblioteca.Ziceai ca suntem dintr-un film de groaza.Si asta mi-a amintit de visul meu.Motiv pentru care am inceput sa cant,ca sa imi distrag atentia.
    Ivy nu mi-a bagat in seama cantecul,continuand sa scrie de zor la eseul ei.Cine da copiilor teme pe timpul vacantei de vara?Uhhh...aveam impresia ca cazusem intr-o alta dimensiune...Cu toate lucrurile noi ce se petreceau.Ce naiba tot vorbesc?Singurul lucru neobisnuit este ca visez baieti necunoscuti si vad masini-fantome.Teme aveam si in New York.
    Ivy isi bataia fundul pe o melodie ce o canta,si am inceput sa ingan impreuna cu ea,renuntand la melodia mea.
    Oare cum aratam din afara?Doua fete,bataindu-se pe scaune,eu-cea care se uita pe tavan,de teama sa nu vada vreun baiat incredibil de frumos printre rafturi,si mai era Ivy-care arata ca un savant nebun.Doar niste eleve de liceu obsnuite.Da,sigur!
    Soneria a sunat si amandoua am tresarit.Ivy injura,bagandu-si lucrurile in ghiozdan si amandoua am fugit pe usa bibliotecii,impingandu-ne reciproc.
    Ivy o lua la stanga,iar eu mi-am dat seama ca nu stiam unde am urmatoarea ora.Si anume...Matematica.Un orar mai prost se putea sa am?
    Rusinata,am oprit un boboc plin de cosuri ce trecea si l-am intrebat unde era clasa lui Green.Mi-a indicat cu un aer de cuceritor unde e,dar eu am fugit imediat ce am aflat ce imi doream.
    Cand am intrat in clasa,ma asteptam sa dau peste inca un batranel,scriind la tabla ecuatii,dar acolo era-un profesor tanar,maxim 30 de ani,cu parul blond inchis,si ochii albastri,stand cu fundul pe catedra,si razand la elevi.
    De abia cand mi-am dres glasul ma observa.
    -Oh,facu el.Tu trebuie sa fii domnisoara Black?Poftim,ia loc acolo,mutumesc.Revenind...ce ziceai ca ai facut in Odense,Mike?
    Si asa dura toata ora.Ma intrebase si pe mine ce facusem in vacanta,ca si pe toti de altfel,si raspunsul meu inteligent a fost:
    -Ah...eu...am fost la niste muzee cu tata din New York..si la Disney World...
    Faptele astea le facusem acum vreo doi ani,dar nu stia nimeni asta.
    Dupa ora,m-am intalnit cu Ivy,si i-am povestit despre profesorul Green.
    -Oh,da!E cel mai cool si sexy profesor din totdeauna!zise ea.Si fiul lui era si mai si!
    -Era?
    -Mda,facu ea trista.A murit acum un an..Intr-un accident.Sa-ti arat!zise tragandu-ma pe hol.
    Am mers pana cand ne-am oprit in fata unui afisier mare de trofee.Nu-mi venea sa cred ochilor cand l-am vazut pe tipul din visul meu acolo.Si el era...
    -Aici.Christian Green.Jucator de footbal.Tatal sau a fost devastat,dar si-a revenit...Nu stie nimeni cum.Am fost prietena cu el,zise ea trista.
    Si intr-adevar-acei ochi albastri...erau la fel de asemanatori la frumusete.
    In acel moment,imi venea sa plang.

    Nota:Va rog sa comentati,sa stiu daca va place sau nu...:P

6 comentarii:

Anonim spunea...

daa..e sooper cool ;;) >:D< mai scriee:D:D:D

ZANA :*

Stephany spunea...

Mie una imi place muuuult de tot ! Insa mi-as dori sa faci capitolele mai lungi :(
Sunt super curioasa acum :D
Astept sa scrii repede :-*

Roxanne_Dreamer spunea...

daca imi place? fi serioasa eu una IL ADOR!!!!
cand pui next-ul?
:).R.

LoStInDr3aMs spunea...

supppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr....am citit multe ficuri dar asta chiar m-a impresionat;nu stiu cum ti-a putut veni ideea aceasta:D
sper sa postezi repede continuare sunt nerabdatoare sa vad dak o mai viziteaza baiatul din visul ei:x
p.s.:dak ai putea sa intri si pe blogul meu pls...sunt noua si am nevoie de sfaturi:)

Anonim spunea...

Bună, foarte frumos ficul din această cauză vreau să-ţi ofer promovare pe blogul The Gift of Passion pe care îl găseşti aici: http://ellaangelofhope.blogspot.com/ Dacă eşti de acord atunci aştept un E-mail la cuvintenegre@yahoo.com cu: Nickname-ul tău, Titlul ficului/poveştii, Rezumatul ficului/poveştii şi linkul ficului/poveştii.
Mult succes în continuare,
Adda.

KittygoesFoxy spunea...

Weeeeeeird! Abia astept sa vad ce-i cu tipul!
Da, mie imi place mult povestea! Keep going!