Louise

Louise

duminică, 29 ianuarie 2012

Capitolul 5

    Emma

    Cum as putea eu sa-l readuc la viata?Era o fantoma,pentru numele lui Dumnezeu!Si asa va ramane,fiindca eu nu pot face nimic.Cum poate sa-mi ceara asta?El a ramas pe pamant cand trebuia sa plece 'inspre lumina' si m-a gasit pe mine sa ma bantuie.Si intrebarea era 'de ce'?
    -Cuuum pot sa te ajut eu?
    Vocea imi suna asa de jalnica si slaba!
    -Cei cu care m-am intalnit mi-au spus sa te caut!Tu trebuie sa stii asta.
    -Eu?Sunt doar un om.
    -Dar..
    -Si imi pare rau sa iti spun,dar esti mort.Mortii nu revin a viata!
    -Mi s-a spus ca tu poti!
    Strigatul emana un ecou,de care m-am speriat.
    -Nu stiu despre ce vorbesti.Vreau sa ma lasi in pace!
    Dupa ce am zis acestea,i-am mai privit o data fata si am simtit cum iese...din mine.Restul noptii am visat ingeri si demoni care sareau pe tavanul meu.Ciudat,nu?

    *

    Restul saptamanii a fost asa de placut!Nu l-am mai visat pe Christian,dar il puteam simti langa mine.Imi dadea niste fiori ca de gheata.Si acele umbre erau intotdeauna in unul dintre colturile camerei mele.Ma obisnuisem deja cu asta.Atata timp cat nu imi facea rau,era bine.
    In vise,nu putea ajunge,fiindca eu ma culcam tarziu,si cand te culci obosit,nu mai ai vise.Il simteam cum impungea mintea mea cu prezenta lui,dar nu m-am lasat mai prejos.Nu-l mai voiam in mintea mea.
    Si asa a sosit ziua de vineri.Eram intr-un taxi,ce ma ducea la apartamentul lui Ivy.Dadea o petrecere in seara asta,si tata ma lasase pana la urma.
    -Daca promiti ca nu bei,imi zise el.La care eu in gand:'Nu mult'.
    Ivy avea un apartament urias.De fapt,cred ca erau 2 in unu.Erau zeci de oameni acolo,dansand.A trebuit sa imi fac loc printre ei ca sa ajung la Ivy care era pe o canapea cu o fata langa ea.
    -Hei,Emma.Ea e verisoara mea,Abby.Merge la alt liceu,din cealalta parte a Londrei.
    Am dat mana cu tipa blonda,cu ochi albastri si m-am asezat langa ele,primind un pahar de la Ivy.M-am uitat suspicioasa la ea.
    -El e prietenul meu,Jack Daniels.Da-l pe gat.
    Am ras la asta si l-am dat pe gat.Am intrat pe ringul de dans cu cele doua si am dansat ca in club.Maini pe sus,tipete,bautura,etc.
    Eram in mijlocul unui grup format din eu,Ivy,Abby,iubitul ei,Sam,un tip de la scoala-Brian si unul care se tinea dupa Ivy-Ethan.
    Nu mai fusesem de mult la o petrecere,si asta era o ocazie buna ca sa ma dezlantui putin printre necunoscuti.

    *

    Orele au trecut,muzica se auzea incet si grupul nostru a mers in camera lui Ivy ca sa ne jucam.Dupa Adevar si Provocare si 'Baba Oarba' eram obositi cu totii.Ivy se ridica si zise dintr-odata:
    -Hai sa chemam mortii!
    Era beata,nu alta.Toti au ras de ea cand a fugit sa aduca lumanari.Ne-a asezat pe toti intr-un cerc,a stans becul si a aprins lumanarile.
    -Bunica era vrajitoare Wicca,ne zise ea serioasa la lumina lumanarilor.Abby,ajuta-ma.
    Am chicotit dar ea mi-a aruncat o privire fioroasa si am tacut,cat timp ea incepea sa vorbeasca intr-o limba ciudata.Oare vorbise serios?
    -Veniti,oameni morti!Vorbiti cu noi!tipa Abby spargand linistea.
    M-am infiorat imediat cand am vazut umbrele in mijlocul cercului nostru.I-am simtit imediat prezenta.Acelasi fior de spaima a trecut prin mine.
    Cu Ivy inca rostind cuvinte ciudate,in acelasi timp cu Abby,m-am uitat infiorata cum umbrele se transformau in Christian Green.Si asta nu era nimic.Peste tot in camera erau tot asa,umbre tenebroase.Alcoolul din sangele meu nu ma mai ajuta acum.Asta era real.
    Christian se intoarse cautandu-mi privirea.
    -Nu credeam,dar Ivy chiar e vrajitoare.
    Nu am scos nici un sunet.Doar nu era sa vorbesc de una singura.Dupa cum am crezut,ceilalti nu vazusera umbrele fantomatice din jurul lor.
    -Mama ta este Samantha Black,nu?
    Am dat subtil din cap.Ce naiba fac?Chiar ii raspund unei fantome?Faptul ca a mentionat-o pe mama mea,dadea ceva de gandit.
    -Mi s-a spus ca ea era vanatoare de fantome.Deci,si prin urmare,si tu esti.
    -Poftim?am zis ridicandu-ma dintr-odata.
    Proasta miscare!Toti se uitau la mine ca la cai verzi pe pereti.
    Christian ranji scurt,iar eu am auzit-o pe Ivy spunandu-mi sa trec inapoi in cerc ca stric contactul.Chiar asa! Contactul...
    Dintr-o suflare,am stins lumanarea din mana ei,si le-am stins si pe cele imprastiate prin camera,deschizand si becul,in cele din urma.Am vazut cum umbrele deveneau ceata,apoi dispareau.Huh..gata cu fantomele.Dar ce zisese de mama?Ca era vanatoare de fantome?Nu prea credeam asta.

5 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

mie si acum mi-ar fi frica sa o invoc pe Bloody Mary:)) asa ca o admir pe Ivy pentru curajul sau. Cu toate ca...probabil nu prea m-as gandi la frica de-as f beata. Ma rog, xcred ca trebuie sa fie greu pentru Emma:(
Ma bucur ca ai postat atat de repede (dupa ce am citit eu). Imi place mult cpitolul:D
XOXO

Anonim spunea...

E super tare povestea`... sper sa o tii tot asa cu povestile`:*:* esti o scriitoare buna`>:d< de abia astept urmatoarea parteee`:x:x:x:x

LoStInDr3aMs spunea...

foarte frumos:x:x:xchiar imi place...povestea e atat de interesanta...oare chiar va reusi sa-l invie???chiar mi-ar placea...pare de treaba christian...sper ca vei posta repede:d

dya spunea...

Suberb capitolul!Imi place mult acest fic!
E o idee grozava!

Stephany spunea...

Wow ! Chiar ca e super ! Din ce in ce mai interesant ! Abia astept urmatorul cap :)