Louise

Louise

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Capitolul 2

    Emma

    In acea dimineata,m-am dus la baie si apoi la micul dejun.Tata imi lasase un mesaj ca a plecat la serviciu si mi-a lasat niste bani ca sa imi cumpar niste haine.Ce bine!
    Am mancat si in acelasi timp i-am trimis un mesaj lui Ivy,ca sa-mi recomande un Mall sau ceva.Ea mi-a trimis ca vine cu mine,si a ramas sa ne intalnim la aceiasi biblioteca la ora 11.
    In minte inca imi staruia imaginea tipului din vis.Era frumos.Avea parul castaniu si ochii verzi.Asa mai zic si eu tip.Dar cel mai mult...Inca mai simteam frica aceea.Nu stiu din ce motiv am visat asta,si probabil ca nici nu vreau sa stiu.
    M-am imbracat repede cu niste blugi albastri,un hanorac si o jacheta de piele si am plecat din apartament.Nu uitasem nici sa iau umbrela lui Ivy.
    Ne-am intalnit in acelasi loc si am mers pe jos pana la Mall,discutand despre liceul meu,si in general despre New York.
    Ajunse acolo,ne-am aventurat printre oamenii necunoscuti,incercand sa intram si noi in magazine.Am inceput sa vorbim despre gusturile fiecareia,,si in scurt timp,am devenit prietene.Eram fericita ca ne-am gasit,fiindca in New York,aveam prea multi asa-zisi prieteni si aveam de unde sa aleg...Decizia mea?Nu am ales pe nimeni.Nu am avut nici o viata amoroasa acolo,fiindca nu-mi placea cum se comportau baietii-bogati si plini de ifose...Cine i-ar vrea pe aia?
    -Galben sau albastru?intreba Ivy aratandu-mi o rochita scurta.
    -Mm..albastru.Dar pentru ce-ti trebuie?
    -Pai vinerea asta dau petrecere,zambi ea la mine.
    -Dar incepe scoala!
    -Si parintii mei peaca la conventia doctorilor la Berlin,sau ceva de genul asta.Si nu ai nevoie de un motiv pentru a da o petrecere.O sa vii,nu?
    -Aa...Am sa-l intreb pe tata.
    Ivy a intrat intr-o cabina de proba,si la fel am facut si eu,ca sa probez niste blugi.
    Cand eram pe una din scarile rulante,ma uitam la etajul superior,de la care am plecat,si la o masa goala,statea acel baiat din visul meu.Tipul ma fixa cu privirea si isi dezvaluise dintii albi intr-un zambet.Mi-au trebuit doua secunde ca sa constientizez ca el chiar se uita la mine.
    Dar dupa acestea doua,tipul disparuse.Poate mi se paruse doar...

    *

    3 ore mai tarziu,am plecat de acolo cu o groaza de sacosi in maini.La rugamintile lui Ivy,mi-am cumparat o rochita,stil rockerita,pentru petrecerea ei.Nu eram sigura ca tata ma va lasa,dar aveam sa aplic tactica 'ochi de catelus'.Nu aveam eu ochi frumosi,dar pe el il cucereau mereu.Si asta fiindca am ochii mamei mele.Caprui-ceva specific.Tata ii avea de un albastru spre verde si baiatul ala....ii avea asa de frumosi si stralucitori.
    Pe langa ochi,mai aveam si parul castaniu inchis si o fata cam prea alba,zic eu.Eram destul de draguta,dar nu indeajuns ca sa ma multumeasca pe mine.
    M-am despartit de Ivy,spunandu-i ca vorbim maine dimineata si m-am indreptat spre casa.

    *

    Dimineata urmatoare m-am trezit tot cu imaginea tipului cu ochi frumosi.Nu intelegeam de ce tot continuam sa il visez.Nu-l cunosteam.Dar acum,cu siguranta,o parte din mine i-ar placea sa-l cunoasca.
    Am facut toate pregatirile pentru scoala,si am intrat in bucatarie,unde tata isi bea cafeaua.Hotarasem aseara ca el sa ma duca cu masina lui,nou achizitionata-un Ford la mana a doua.
    Dupa ce am mancat,am plecat spre scoala.
    Tata mergea cu 40 km la ora,cand a fost nevoit sa opreasca la semafor.Am stat 20 de secunde si apoi tata a apasat acceleratia.In acelasi timp,am vazut cum o masina gri,veche,nu se oprise la semafor,si mergea exact spre noi!
    -Tata,ai grija la masina gri!am tipat eu speriata.
    -Ce masina draga?a intrebat el linistit uitandu-se curios in toate partile.
    M-am uitat ingrozita cum acea masina se apropia de noi si...Bum!M-am uitat in stanga..Acea masina trecuse prin masina noastra!
    -Mi s-a parut..am zis cu vocea tremuranda.
    Dar nu credeam asta.Masina parea reala.Cam veche si rablagita.Dar reala.

3 comentarii:

Anonim spunea...

superb capitol:> eram obisnuita cu vreo 2-3 pag dar ajunge si atat:P:>

ZN

Stephany spunea...

Wow ! Ciudaaaaat ! Emma vede nu numai fatome ci si masini fantoma ? Dar ea stie ca e diferita ? Astea sunt intrebarile care ma macina !

KittygoesFoxy spunea...

Maaarfa, masina-fantoma! Imi place acest fic (care, de fapt, nu e fic) din ce in ce mai mult:D
Fug la urmatorul!:-h