Louise

Louise

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Fantoma visurilor mele


   Este vorba despre o fata,care pana la varsta de 17 ani a trait o viata normala.Intr-un nou oras,cu oameni noi,cum se va descurca ea?Mai ales atunci cand viseaza o fantoma?Cititi si veti afla.

   Un sfarsit inseamna o noua poveste...si aici este.Scriu pe acelasi blog,fiindca aici am mai multi urmaritori si imi este mai usor.:D
   Voi mai scrie pe langa asta si altceva,despre Chace Westwick...dar asta mai tarziu.
   Sper sa va placa!
                                                                                                     ~Law.

5 comentarii:

Stephany spunea...

Sper sa iasa ceva frumos !
Bafta la scris !

KittygoesFoxy spunea...

Deci, iti iubesc stilul de a scrie, dar acum nu am nicio picatura de timp sa citesc. Nu-mi da absenta, sper ca maine sa pot citi tot!

Law spunea...

te astept oricand,stiu cum e cu timpul asta.:D

Anonim spunea...

Pare un fic foarte interesant .
Spor la scris!

Unknown spunea...

Unde găsesc povestea? Poti să-mi dai un link ? Sau cineva poate să-mi dea un link?