Louise

Louise

vineri, 3 februarie 2012

Jurnalul nemuritorului

     Buna!
     Cum am spus intr-o postare anterioara,o sa mai scriu o poveste.Despre Chace Westwick.Nu-i nevoie sa-l stiti de la JUFM,fiindca povestea incepe cu sute de ani in urma si am sa povestesc ce i s-a intamplat lui.Sper ca o sa va placa.
    Am un fel de..prolog?!Asa ar trebui sa numesc acest pasaj..:


    ~ M-am uitat in ochii albastri si puri ai fetei care aveau sa vada lumina zilei pentru ultima data.Nu am stat sa ma mai gandesc.Mi-am infipt dintii in ea,hranindu-ma.Nu,nu puteam sa nu fiu un vampir.
     Cand am terminat,Amelie ma privi mandra.'Asa te vreau' zise ea si fugi inapoi spre conac.Am lasat corpul fetei pe pamant,fara nici o parere de rau,si am fugit dupa ea.De ce aveam impresia ca aveam sa-mi petrec si restul eternitatii fugind dupa ea?~

    Va rog sa va spuneti parerea,sa stiu daca merita!:D

    ~Law.

   

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

mai impresionat de la primul pana la ultimul cuvant...e super tare...te rog spune-mi ca postezi repede continuare!!!te rog...pana numi fac eu in cap prea multe scenarii:)):)):))
deci pune-te pe tastat ca ideea e brilianta!!!

KittygoesFoxy spunea...

Suuper, intotdeauna mi sa parut un personaj foarte misterioa Chace, asa ca o poveste despre el este foarte nimerita. Desi prologul are doar cateva randuri, este promitator si ma face sa-mi doresc mai mult. Abia astept primul capitol!

dya spunea...

Pare interesant!Ma duc la primul capitol!:*:*