Louise

Louise

marți, 14 februarie 2012

Leapsa.

Buna lume!
Am primit leapsa de la Krisz,de pe blogul http://walking-on-letters.blogspot.com/ si am zis sa o completez si eu.


5 persoane/lucruri care te scot din sarite:

~cand ma trezeste alarma dintr-un vis asa de frumos iar peste cateva secunde uit totul.
Vi s-a intamplat,nu-i asa?E o enigma nedescoperita.Cateva secunde stau si ma gandesc 'wow,ce frumos a fost,ramai in cap ca sa te povestesc prietenilor' iar apoi 'Ah,la naiba!Iar am uitat'.
Si daca ma pun inapoi la somn,nu mai adorm deloc.




~cand ma contrazice cineva si eu am dreptate.
Ce enervanti mai sunt acei oameni.De ce nu pot accepta pur si simplu adevarul?


~blondele oxigenate-si ele chiar exista.
Nu e vorba doar despre cele blonde ci de toate fetele astea care se cred celebre doar fiindca fumeaza si se duc la discoteca-Uhh!-si se plimba pe holuri si comenteaza ca niste paparude.De ce exista totusi?


~profesorii care pun note de ochi frumosi tuturor numai mie nu!


 ~prietenia falsa..
Cel mai suparator lucru.
Urasc asta.Dar ce e mai nasol,ca eu nu fac nimic sa combat asta.Spun ca:Va veni si vremea cand vor plati.Si eu astept.Am incredere...


5 persoane/lucruri care te calmeaza cand esti suparat

~cititul
Nu exista zi in care sa nu citesc.E una dintre activitatile mele preferate.

~muzica

Exista cineva care nu asculta?


~aerul proaspat.
 E de ajuns sa scot capul pe geam si gata,m-am calmat!

~plimbarile ~statul in pat cu capul in sus,aruncand o minge pe care sa o prind.Te calmeaza si te si amuza cand te loveste in cap,asa cum mi se intampla adeseori.



5 motive pentru care iti place iarna:

~exista posibilitatea sa nu merg la scoala.

~sarbatorile!-revederea cu familia,mancarea gustoasa si colindatul.

~te poti tavali in zapada-mereu,cand ajung in zapada ma tavalesc asemenea unui caine.E distractiv.
                                               
                                                 
~cand ninge ca in povesti si tu te gandesti deja la o poveste de dragoste recent citita.



~ca pot sta in casa cat vreau cu scuza ca e frig afara-merge intotdeauna.



5 motive pentru care vrei totusi sa vina vara


~mi-e dor de soare!

~pot purta haine scurte!-urasc sa am atatea straturi pe mine.

~plec in excursii cu familia.

~pot sta de dimineata pana seara pe calculator.

~partea cea mai buna-fara scoala!






5 lucruri pe care le-ai invatat de la prieteni:

~indiferent de faptul ca nu vreau,ei ma fac sa vreau.

~nu ai nevoie de un iubit ca sa te distrezi.




~prietenii sunt adevarati si falsi si ei pleaca daca nu ii tii langa tine.

~oricine are nevoie de prieteni.o persoana singura si fara prieteni,consider eu,ca nu traieste intr-adevar.

~ca ma pot distra la fel de bine cum se distreaza si adolescentii din serialele americane.


Dau leapsa tuturor ce citesc ce scriu si cine o mai vrea!
Nu ezitati sa o luati,fiindca eu m-am distrat mult scriind-o.:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Suuper:> ma regasesc in majoritatea:) ei lasa ca vezi tu ZN, fza cu frigul>:)

KittygoesFoxy spunea...

Ah, ti-o dadusem si eu:D