Louise

Louise

miercuri, 14 martie 2012

Caderea unui inger


Viata-i divina pentru Vivian.Si asta in sensul propriu al cuvantului.Locuieste in Ceruri,langa nori.Este un Inger.Asta pana cand va trebui sa Cada ca sa-si implineasca Destinul-Acela de a fi cu un muritor.



Ajunsa pe Pamant,cum se va descurca ea?Fiind Inger,inca are anumite puteri.Ce va face cand cineva i le va descoperi?Cineva care nu are legatura cu Destinul sau...cineva care a intrat pe nevrute in viata sa.
Va putea Vivian sa reziste intr-o lume noua?Sau va trebui sa se intoarca?Pacat ca nu poate...




        ***


        Buna,dragi bloggeri.
        M-am hotarat sa mai scriu ceva,de data asta despre Ingeri.Nu stiu cum ma voi descurca,dar am hotarat sa postez povestea fiindca mi se pare o idee buna...si totodata asta e un impuls pentru mine ca sa scriu in continuare...
        Spuneti-mi ce credeti,va rog!
        Si va rog sa comentati,ca vad ca vizualizari fac,dar altceva nu....Daca stiti cum e sa primiti un comm,atunci stiti cum ma simt eu cand nu primesc...
        Bine,deja provoc mila:))
        Va astept cu comentarii  la capitolul 1 ce va aparea in maxim jumatate de ora de la aceasta postare..
        See ya!:*

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

sunt asa curioasa!!!!;;) spune-mi ca vei posta repede;)
app imi plk numele VIVIAN.

Stephany spunea...

Interesant ! Mi-ar fi placut sa se indragosteasca de un demon sau ceva de genul ....

dya spunea...

Super interesant!Ma duc la primul capitol!:*:*