Louise

Louise

duminică, 18 martie 2012

Leapsa

    Buna!Am primit si eu leapsa de la fetele de pe http://walking-on-letters.blogspot.com/
    So,there is:

    1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?
     Umm..Jane Austen!Daca ar mai exista.

    2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?
     Fiindca cu scrisul ei fabulos mi-ar face si mie viata mai interesanta:)

    3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?
    Mi-as pune toata biblioteca daca as putea...Dar asa as pune doar cele douac arti din seria 'Dispozitive Infernale' de Cassandra Clare.O iubesc pe tipa asta:X

   4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?
    As raspunde la scoala,pe sub banca,cand profesorul preda,dar nu prea relaxant...Dar intr-o zi de vara,stand la umbra unui copac merge.:D

   5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?
   Am urat eu cateva personaje,dar fara ele s-ar cam schimba totul...

   6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?
    -

   7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ? 
   Muultiii,daca vreau neaparat cartea.Cartile ma fac cam...nebuna:))

    8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ? 
    Um,Jane Austen.

     9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ? 
     'Tipo,esti prea tare!!!'

    10. Descrieti biblioteca visurilor voastre. 
      Sa fie mare!Cu rafturi lungi si loc,ca cartile sa se vada fiecare in parte.:X
      Si sa fie pe acolo un fotoliu foarte confortabil si o masuta unde sa pun cafeaua...in timp ce citesc.Ah,ce vise.
      Gen asta:
Au-3_large 

Leapsa merge mai departe la:
LostInDreams
Stephany[chiar de ai mai primit:))]
Nyx
Toti anonimii de pe aici si toti ce vad postarea!:)
Pa,pa!:)

2 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Merci de leapsa! E chiar super!

jacqlineveve spunea...

Hei!
Am dat startul primului meu concurs sponsorizat de libraria online Libris, unde poti castiga vol. Divergent de Veronica Roth.
Te astept sa participi la http://jacqlineveve.wordpress.com/2012/03/15/concurs-libris/