Louise

Louise

vineri, 16 martie 2012

Meet my favorite book

     Nu stiu daca va intereseaza postarea asta dar eu tot o fac..asa...pentru fericirea mea:))
     Am terminat ieri o carte uimitoare-Printul Mecanic,de Cassandra Clare,din seria Dispozitive Infernale.Citisem inainte si celelalte carti ale autoarei(Instrumente Mortale)si mie doar ce mi-a revenit nebunia...Si am cautat videoclipuri,ca sa ma delectez si eu..si am decis sa va arat si voua!:D
   
                                                       [this one shows friendship:)]

                                                     [this one shows a love letter:X]
                                                       
                                                     love,love,love!


      Eu m-am indragostit de aceasta serie si va invit sa le cititi si voi[Sunt de la editura Leda]
      Sincer,acum ca am vazut unele replici ale personajelor in engleza,si stiu cum au fost in romana...Am zis 'Tot mai bine e in engleza'...Parca suna mai bine:)
      Anyway,probabil credeti ca sunt plictisitoare..dar n-am ce va face:))
      Va las cateva citate din carte,in engleza[zic ca suna mai bine]:


     “Will has always been the brighter burning star, the one to catch attention — but Jem is a steady flame, unwavering and honest. He could make you happy.” 


     “But you hate poetry! 
       Yes, but you make me want to write it.”


      “Our souls are knit. We are one person, James.” 
  
       “If no one cares for you at all, do you even really exist?” 


       Bine,acum am terminat!Sa aveti o seara placuta!Ma duc sa ma delectez cu Romanii au talent!


      P.S:Capitolul 13 din Fantoma visurilor mele e gata.Il postez maine,probabil.:*


     ~Law.


   

Niciun comentariu: