Louise

Louise

luni, 5 martie 2012

Leapsa+Premiu

Buna!
Ii multumesc lui Stephany pentru leapsa si premiu.



1.5 cuvinte care imi aduc aminte de momente speciale:
       ~plimbare
       ~cantec
       ~carte
       ~prieten
       ~poze

2.Persoana care mi-a dat premiul:
   Stephany.:*

3.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul:

a)Care e desertul tau preferat?
    ~tiramisu.
 
b)Culoarea preferata?
    ~albastrul

c)Care este prenumele tau?
    ~Lavinia(+ Giorgiana,pe care nu il folosesc!)

d)Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
   ~this one:


e)Pisici sau caini?
     ~cainii,fiindca:
   

4.Ceva despre mine,ce nu am scris pe blog:
    ~cant des,chiar de nu am voce si deranjez pe cei din jur:))

5.Bloguri care cred eu ca merita premiul:
    ~nu am sa scriu nimic aici ca sa nu fac nedreptati....premiul este pentru toti bloggerii ce ma urmaresc..:)

6.Anunta-i pe proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.
    ~toti cei ce citesc chestia asta,primesc.:D

Sa aveti o zi buna!:)

~Law.

Niciun comentariu: